דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים לניהול דומיין 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2175 פעמים ]

כלים לניהול דומיין – עושים בשבילך את העבודה

רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין. כמות גדולה זו של אתרים ודומיינים יצרה צורך בכלים מתקדמים לניהול דומיינים או במילים אחרות כלי דומיין - תוכנות שיעזרו לבעלי האתרים לנהל באופן ייחודי כל דומיין, אך בוא בזמן יאפשרו לו גם נקודת מבט כוללת על כלל האתרים ומגוון שמות דומיין שברשותו. מעבר לכך, כלי דומיין מאפשרים לכם לבצע ניתוחים טכניים וסטטיסטיים על כלל האתרים ברשת, לשמור על הקניין הרוחני של אתרכם (כלומר לוודא שאין אתרים בעלי שמות דומיין המורכבים מביטויים שרשומים על שמכם) ולהבטיח ששמות דומיין אטרקטיביים לא יחטפו מתחת לאפכם. במאמר זה נסקור מספר כלי דומיין שימושיים במיוחד.

 

דומיין מוניטור – פוקח עין על שמות דומיין בשבילך

אם ברשותכם שמות דומיין רבים וברצונכם לנטר את הפעילות שלהם על בסיס יומי תוכלו לעשות כן על ידי כלי זה המכונה – דומיין מוניטור. באמצעותו תוכלו לקבל דיווח על בסיס יומי אודות הסטאטוס של שמות הדומיין שברשותכם, כך שאם השתנה הסטאטוס של שם דומיין שבבעלותכם, תוכלו לקבל אזהרה מיידית לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם. דומיין מוניטור מאפשר לכם גם לעקוב אחרי שמות דומיין נחשקים שאינם ברשותכם כך שאם אחד מהם עומד להתפנות בקרוב תתקבל הודעה שתתריע על כך בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם מה שיאפשר לרשום אותו על שמכם בשנייה שזה שיתפנה.

 

כלי היסטוריית דומיין – תיעוד פיזי לרשת וירטואלית

כלי היסטוריית דומיין מאפשר לכם גישה למסד נתונים עצום המכיל את נתוני הרישום של מיליוני שמות דומיין. בעזרת כלי זה תוכלו לבדוק על שם מי היה רשום דומיין כלשהו מרגע רישומו הראשון, לוודא על שם מי רשומים שמות דומיין שאתם רוצים לרכוש וליישב סכסוכים בנוגע לזכויות וסימנים מסחריים.

אזעקת רישום דומיין – לפקוח עין על היריבים

אזעקת רישום דומיין הוא כלי מתוחכם המאפשר לכם לקבל התראה בכל פעם שאדם או חברה שהוגדרו במערכת מבצע רישום, קנייה או החלפה של דומיין. כלי רב עוצמה זה מאפשר לכם לעקוב אחרי התפתחותם האינטרנטית של מתחרים מחד, ומגן עליכם מפני הפרה של זכויות יוצרים והונאות מאידך. במידה וידוע לכם על אדם או חברה השואפים להשתמש בסימנים מסחריים הרשומים על שמכם או לנסות ולהונות לקוחות שלכם, על ידי הקמת אתרי אינטרנט הדומים מאוד לאתר שלכם (פישינג) כל שעליכם לעשות הוא להכניס את פרטיהם למערכת וברגע שירשם שם דומיין כלשהו על שמם תקבלו התראה לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם ותכלו לוודא שלא מדובר באתר בעייתי.

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב